loading...
«« نــــــــیـــــــما بــــــــــــانــــــــــــه »»
نیمابانه

     (به سایت نیمابانه خوش آمدید)   


با ثبت نام خود در سایت از امکانات بیشتر سایت بهره مند شوید!


امکانات:

1-ساخت بنر فلش به طور مجانی


2-ساخت لوگو مجانی


3-گذاشتن مطالب خود بر روی سایت


4-اتوماتیک عضو انجمن سایت می شوید.


راهنمایی و کمک برای هر چیزی که بخواهید.


و....


با کلیک بر روی تصویر از امکانات ما بهره مند شوید.



از شما برای ثبت نام در سایت متشکریم.

 

محل صفحات دیگر در پایین قالب می باشد


لوگو موقت




نیما فدایی بازدید : 313 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (4)


دانلود نرم افزار فرانت پيج FrontPage 2003 Portable معروف ترين و كاربردي ترين نرم افزار ساخت صفحات وب است اين نرم افزار به طور معمول در بسته افيس مايكرو سافت قرار داشت و در بسته هاي اخير افيس مايكرو سافت حذف شده و به صورت مجزا اماده شده است به دليل نياز بيشتر افراد به اين نرم افزار كاربردي نسخه بدون نياز به نصب اين نرم افزار كاربردي توسط گروه سايت ميهن دانلود  اماده دانلود رايگان شده است كه مطمئنا خيلي افراد به دنبال اين نرم افزار در سرتاسر وب گشته اند و يا حد اقل لينك دانلود مستقيم ان را پيدا نكرده اند پس از دست نديد!


نیما فدایی بازدید : 126 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)


Tweak-7 همه ویتامینی که برای ویندوز ۷ خود لازم دارید را فراهم میکند! مقایسه این برنامه با برنامه های مشابه تقریبا امکان پذیر نیست زیرا این برنامه امکانات زیادی را نسبت به سایر نرم افزار ها در اختیار شما قرار میدهد. این نرم افزار با ابزارهای زیادی که در اختیار شما قرار میدهد این امکان را میدهد که ویندوز شما به روان ترین شکل ممکن اجرا شده و به بهینه ترین شکل ممکن عمل نماید.

 

ادامه مطلب را کلیک کن!

نیما فدایی بازدید : 147 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

KoolMoves نرم افزاری حرفه ای در زمینه طراحی ساخت آسان بنر و لوگوهای فلش متحرک و استفاده از آنها در صفحات وب می باشد. این نرم افزار با داشتن ۳۴۳ Clip Art و ۶۷ اکشن اسکریپت و ۱۰۰ افکت ویژه متن و … کار طراحی را بیش از قبل آسان تر و البته حرفه ای تر می سازد. این نرم افزار را می توان جایگزین مناسبی برای برنامه معروف Macromedia Flash دانست.

 

قابلیت های کلیدی این نرم افزار KoolMoves :

- طراحی و ساخت بنر  فلش برای انواع افراد مبتدی و حرفه ای
- امکان وارد کردن فایلهای SWF و FLV
- دارای الگو های گوناگون پیش ساخته برای وب
- دارای انواع افکت های زیبای متن
- دارای انواع کلیپ آرت و دکمه های زیبا
- دارای Wizard به منظور ساخت انیمیشن
- دارای انواع اکشن اسکریپت بر پایه افکت
- دارای افکت های ویژه میان پرده ، چرخش و فشردگی
- امکان نمایش های ویژه ای از انمیشن
- دارای اجزای ویژه مانند list box
- محیط کاربری ساده و آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
و …

نیما فدایی بازدید : 258 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

اسکریپت جدید و نهایی اسکریپت PhpFox یا همان فیسبوک ورژن ۳.۰.۰.۱

با قابلیت به روز رسانی , نصب فارسی , ۴ قالب اضافی , ۳۸ پلاگین فارسی

امکانات دیگر :

ظاهری شبیه به فیسبوک

سیستم مدیریت قوی

ظاهر و امکانات شبیه به فیسبوک

نمایش لیست کاربران

قابلیت ایجاد صفحات و نمایش

قابلیت ایجاد گروه و نمایش لیست گروه ها

دانلود ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 192 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

StudioLine Web شامل تمام ابزارهای لازم برای یک طراح جهت طراحی ، نشر و نگهداری یک وب سایت حرفه ای در قالب یک بسته نرم افزاری و رابط کاربری که شامل انواع ادیتورها برای تصاویر ، نوشته ها و انواع افکت های جالب و جذاب برای صفحه وب می باشد. نکته جالب این است که شما پس از طراحی به راحتی میتوانید در خروجی نرم افزار ، صفحه طراحی شده خود را مشاهده و به صورت فوری ادیت کنید و حتی فایل های خود را به آسانی به سرور و هاست خود انتقال دهید.

برای دانلود مطلب به ادامه مطلب بپیوندید!

نظر یادتون نره!

نیما فدایی بازدید : 178 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

Easy Button and Menu Maker Pro نرم افزاری است بسیار جالب و مفید محصول کمپانی Blumentals که کاربرد آن ساخت آسان منو های دینامیک حرفه ای و دکمه های جذاب برای وب سایت یا وبلاگ شما می باشد . اگر می خواهید پایگاه اینترنتی خود را جذاب و دلربا کنید تا محیطی چشم نواز برای کاربرانتان به وجود آید کافیست تا از امکاناتی که این نرم افزار برای شما در نظر گرفته است بهره ببرید . Easy Button and Menu Maker Pro با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ طرح آماده زیبا که از استایلهای مختلفی نظیر انعکاسی که با نام های شیشه ای و ویستا در طراحان شناخته شده هستند می تواند محیط سایت یا وبلاگ شما را دگرگون کند . بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه ادیتور این نرم افزار به صورت WYSIWYG می باشد که منظور از آن خروجی قالب های ساخته شده دقیقا همان چیزی هستند که درون برنامه مشاهده می کنید . بدین ترتیب می توانید تمامی ریزه کاری ها و قسمت های آن را با خیال آسوده انجام دهید و مطمئن باشید که همانگونه در سایت شما به نمایش در خواهند آمد .


ویژگی های کلیدی Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12 :
– ساخت آسان دکمه های جذاب برای وب
– ساخت آسان منوهای چند سطحی برای وب سایت
– در اختیار داشتن ویرایشگر WYSIWYG
– استفاده از فونت های انتخابی شما در طراحی
– اضافه کردن آیکون به دکمه ها و منو ها
– پشتیبانی منوهای ساخته شده از تمامی مرورگر های وب
– تهیه خروجی در قالب کد های مبتنی بر آخرین استاندارد های طراحی وب
– پشتیبانی از فرمت های تصویری GIF ، PNG و JPEG
– پشتیبانی از یونیکد UFT-8 و زبان پارسی
– و …


برای دانلود به ادامه مطلب بروید!
نظر یادتون نره

نیما فدایی بازدید : 197 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

تعداد نرم افزارهایی که برای زیبا تر کردن محیط ویندوز طراحی می شوند روز به روز در حال افزایش هستند و هر روز شاهد آمدن برنامه های جالبی هستیم . BumpTop یکی از این نرم افزار ها است . به وسیله این برنامه بسیار جالب می توانید دسکتاپ خود را به کلی دگرگون کرده و محیطی ۳ بعدی را به وجود آورید و آن را نه مانند یک دسکتاپ مجازی بلکه شبیه به یک میز کار واقعی کرده و از استفاده آن لذت ببرید . BumpTop با استفاده از تم های گوناگونی که برای شما طراحی کرده است این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سلیقه خود یکی میز کار را انتخاب کنید و برخی تنظیمات مورد نظرتان را نیز بر روی آنها ایجاد نمایید . با استفاده از قسمت جست و جو که در این نرم افزار گنجانده شده است دیگر هیچ چیز نمی تواند از چشمانتان دور شود و به سادگی به آنها دسترسی خواهید داشت .

ویژگی های کلیدی BumpTop Pro 2.0 :
- سازماندهی کردن اسناد ، فایلها و …
- پرتاب کردن فایل ها به پرینتر ، فلش مموری و یا ایمیل
- نشان دادن پیش نمایش های مختلف از فایلها
- تبادل تصاویر با دوستان به وسیله شبکه های اجتماعی
- حرکات قدرتمند ماوس
- نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو
- پشتیبانی از ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون

برای دانلود این مطلب به ادامه مطلب بروید!

نظر یادتون نره

نیما فدایی بازدید : 190 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 

http://www.dl.ir-dl.com/user7/pic/Paper%20Camera-2.jpg

Some Android OS :
Sony Ericsson Xpreia X10,Sony Ericsson Xpreia X10 Mini,
Sony Ericsson Xpreia X10 Mini Pro,
Acer Liquid,Acer Liquid E,Acer BeTouch E400,
Acer BeTouch E110,HTC Dream,HTC Magic,HTC Hero,
HTC Tattoo,HTC Legend,HTC Desire,HTC Incredible,
HTC Google Nexus One,Samsung i7500 Galaxy,
Samsung i5700 Galaxy Spica,Samsung i8520 Beam,
Samsung 6500U Galaxy,Samsung T939 Behold 2,
Samsung I9000 Galaxy S,ACER e110,HUAWEI U8800,
HUAWEI U8300,HUAWEI U8230,HUAWEI G6600,HUAWEI U8220,
HUAWEI U8220,HUAWEI U8100,Motorola Milestone,
Motorola Backflip,Motorola XT720 MotoroI,
Motorola Quench,Motorola DEXT MB220,Motorola MT710 ZHILING,
Motorola XT701,Motorola XT800 ZHISHANG,
Motorola Shadow,LG GW620,LG KH5200 Andro-1,LG GT540

نیما فدایی بازدید : 186 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

 Adobe Photoshop CS5.1 Extended راه حلی بی نظیر برای عکاسی های حرفه ای دیجیتال ، با به همراه داشتن تمامی امکانات ویرایش و منظم سازی عکس ها که در نسخه Photoshop CS5 وجود دارد را به همراه ابزارهای جدیدی که به شما امکان ایجاد و ویرایش فایل های ۳بعدی و متحرک را می دهد می باشد. توسط این نرم افزار فوق العاده که به عنوان برترین نرم افزار ویرایش عکس ها شناخته شده است و بالاترین رتبه را درمیان کاربران کسب کرده است ، می توانید عکس های فوق العاده ای را خلق کنید . در این نسخه از نرم افزار ۲ امکان جدید با نام های Painting و Warping به نرم افزار افزوده شده که به شما اجازه هرچه تمامتر در طراحی ۳بعدی و یا ۲بعدی را می دهد.یکی از مزیت هایی که نرم افزارهای قابل حمل(Portable) دارا می باشند نداشتن مدت زمان برای نصب و ثبت آن است که این نرم افزارها را بسیار محبوب کرده است. دانلودها برای شما کاربران عزیز فتوشاپ ۱۲ نسخه قابل حمل را که بسیار ارزشنمد و گران قیمت است را با حجمی فقط ۶۴ مگابایت و با قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان ها به شما عزیزان هدیه می دهد. مهمترین نکته در نسخه ۱۲ فتوشاپ قابلیت طراحی سه بعدی است که توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب کرده است اگر تا قبل از این نسخه فقط به کشیدن و رها کردن تصاویر بسنده می کرده اید با این نرم افزار هر کاری را که بخواهید می توانید با آن تصویر انجام دهید. این نرم افزار گرافیکی و قابل حمل را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

Adobe Photoshop CS5 محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر با نام Adobe Photoshop CS5.1 Extended Portable 12.1

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 118 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

BusinessCards MX به شما برای طراحی و چاپ کارت ویزیت کمک خواهد کرد . برنامه به گونه ای طراحی شده است که یک کاربر ساده و مبتدی برای طراحی کارت های حرفه ای به مشکلی برنخورد و تنها با کشیدن و رها کردن ابزارهای موردنظر خود را اعمال کند تا درنهایت به کارت موردعلاقه خود برسد . فرآیند طراحی به وسلیه ی اجزای ساده تری همانند عکس ها ، نوشته ها ، ارقام و … انجام می شود . همچون خیلی دیگر از برنامه ها ، این نرم افزار نیز دارای یک گالری غنی و کاربردی از مدل های پیش ساخته شده می باشد که با استفاده از آن ها می توانید سریعتر به نتیجه برسید . ۷۵۰ نمونه اولیه برای این برنامه در نظر گرفته شده اند که در ادامه میتوانید نسخه چندزبانه (Multilingual) این برنامه را ازسایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

BusinessCards MX طراحي کارت ویزیت هاي حرفه اي با BusinessCards MX v4.63

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 156 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

نرم افزار Sothink Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

 

Sothink Logo طراحی لوگوهای حرفه ای توسط Sothink Logo Maker 3.2 Portable

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 149 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Ashampoo Slideshow Studio HD نرم افزاری کاربردی از شرکت نام آشنای آشامپو می باشد که توسط این نرم افزار می توانید از عکس های خود اسلایدشوهای زیبا و حرفه ای بسازید . به سرعت می توانید عکس های خود را از دوربین های دیجیتال در برنامه وارد کنید و به آن ها موسیقی و قالبهای زیبا اضافه کنید تا در نهایت به یک اسلاید حرفه ای تبدیل شوند . اسلایدشوهای ساخته شده خود را در کیفیت های بالا (HD ، ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p) ذخیره نمایید . به این نسخه قابلیت های جدیدی همچون اضافه کردن متن ، تاریخ و …. نیز اضافه شده است که پشتیبانی از Drag & Drop ، ذخیره اسلایدشوها برای نمایش در یوتیوب ، افکت های زیبا و دیدنی و … نیز از سایر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند می باشند .

 

Ashampoo ساخت اسلايدشوهاي حرفه اي با Ashampoo Slideshow Studio HD 2.0.5

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 97 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Frame Photo Creator نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت قاب عکس های دیجیتالی که شما را قادر به گرفتن عکس بر روی کامپیوتر خانگی خود و همچنین ویرایش، چاپ و دستکاری عکس های دیجیتال برای بهبود کیفیت عکس می سازد. Frame Photo Creator با در اختیار داشتن یک ویرایشگر عکس به شما کمک می کند تا برخی از ویرایش های ساده تصاویر نظیر تنظیم رنگ و وضوح، چرخاندن و بریدن بخش های دلخواه را به سادگی انجام دهید. این برنامه علاوه بر در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ فریم زیبا در دسته بندی های مختلف، قابلیت وارد کردن فریم های بیشتر و یا اضافه کردن پشت زمینه های مورد نظر شما را نیز در اختیارتان قرار داده است.

 

Odin Frame Photo Creator ساخت قالب عکس زیبا با Odin Frame Photo Creator v7.6.2

دانلود/ادامه مطلب

 

معرفی سایت نیمابانه به دوستان

برای معرفی سایت فرم زیر را پر کنید.


نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


با تشکر: مدیر سایت نیمابانه
آگهی هوشمند نیمابانه
درباره ما
Profile Pic
نیمابانه مرکز دانلود انواع نرم افزار در خدمت شما عزیزان خواهد بود!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نیازمندیها

    فالنامه نیمابانه
    نگاهی به تلوزیون در نیمابانه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 903
  • بازدید سال : 4,957
  • بازدید کلی : 56,187
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی شما در نیما بانه

    لوگوی سایت

    مشترک شوید!
    برای مشترک شدن ابتدا بر روی تصویر کلیک کنید!