loading...
«« نــــــــیـــــــما بــــــــــــانــــــــــــه »»
نیمابانه

     (به سایت نیمابانه خوش آمدید)   


با ثبت نام خود در سایت از امکانات بیشتر سایت بهره مند شوید!


امکانات:

1-ساخت بنر فلش به طور مجانی


2-ساخت لوگو مجانی


3-گذاشتن مطالب خود بر روی سایت


4-اتوماتیک عضو انجمن سایت می شوید.


راهنمایی و کمک برای هر چیزی که بخواهید.


و....


با کلیک بر روی تصویر از امکانات ما بهره مند شوید.



از شما برای ثبت نام در سایت متشکریم.

 

محل صفحات دیگر در پایین قالب می باشد


لوگو موقت




نیما فدایی بازدید : 170 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (0)

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه iMARS بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 


نیما فدایی بازدید : 195 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

حتما تا به حال بازی Fruit Ninja را تجربه کرده اید. این بازی برای گوشی های هوشمند و لمسی طراحی و ارائه شد و طی مدتی کوتاه توانست طرفداران بسیاری در سراسر دنیا کسب نماید. شما در این بازی باید یک نینجا باشید و مثل یک نینجای واقعی به جنگ بروید و با شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه کنید اما در این راه مواظب بمب ها باشید. این بازی فوق العاده جذاب و تماشایی با کیفیت HD برای ویندوز منتشر شده است که هم اکنون از وب سایت برگ دانلود قابل دریافت می باشد. امیدواریم از این بازی بی نظیر لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بپیوندید.

نظر یادتون نره!

نیما فدایی بازدید : 169 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Angry Birds v2.0.2 – نسخه ای جدید از بازی های پرندگان خشمگین منتشر شد ! این نسخه درکل دارای ۱۹۵ مرحله ی زیبا می باشد که به راحتی می تواند شما را ساعت ها مشغول نماید . خوک ها تخم این پرندگان را دزدیده اند و این پرندگان که از این کار خوک ها عصبانی شده اند ، به دنبال گرفتن انتقام و پس گرفتن تخم های خود هستند که هریک دارای ویژگی های خاصی می باشند . هرچه به مراحل بالاتر نزدیک تر شوید ، برای از بین بردن خوک ها می بایست دقت بیشتری به خرج بدهید تا با کمترین شکلیک ، بهترین نتیجه را بگیرید و امتیاز کامل را کسب نمایید . سایت دانلود ها جدیدترین نسخه این بازی اعتیادآور را برای PC آماده ی دریافت کرده است که امیدواریم از بازی نهایت لذت را ببرید .

 

Angry Birds نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين Angry Birds v2.0.2 براي PC

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 183 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Midnight Mansion یک بازی دو بعدی و بسیار جذاب با کیفیت HD برای ویندوز می باشد. شما در این بازی نقش بچه ای شجاع و ماجراجو را بر عهده دارید که باید از مرحله های خطرناک و مرموز عبور کرده، معماهای بازی را حل نمایید و با موفقیت به مقصد برسید. این بازی فکری دارای گرافیک جذاب و حجم بسیار کمی می باشد. امیدواریم بازی Midnight Mansion مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

| نسخه کامل و نهایی THETA |

 

Midnight Mansion دانلود بازی Midnight Mansion HD 1.0 برای PC

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 185 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۶ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| آپدیت ۲٫۶٫۱ به پست افزوده شد . |

 

pes2012 2nd demo cover پچ جدید بازی PES 2012 با نام PESEdit 2012 Patch 2.6

 

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 186 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

این بار بازی زیبا و کم حجم Super Motocross Deluxe را برای شما آماده کرده ایم که در این بازی می بایست با پرش و استفاده از نیترو ، مراحل بازی را طی کنید و امتیاز کسب نمایید . مراحل بازی دارای موانع مختلفی همچون صخره ها ، تپه ها و … می باشند که لحظات خوشی را برای شما به ارمغان خواهند آورد . این بازی محصول استودیوی Media Contact می باشد که در ادامه می توانید این بازی زیبا را برای PC دانلود کنید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Super Motocross Deluxe بازي كم حجم موتوركراس Super Motocross Deluxe

دانلود/ادامه مطلب

معرفی سایت نیمابانه به دوستان

برای معرفی سایت فرم زیر را پر کنید.


نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


با تشکر: مدیر سایت نیمابانه
آگهی هوشمند نیمابانه
درباره ما
Profile Pic
نیمابانه مرکز دانلود انواع نرم افزار در خدمت شما عزیزان خواهد بود!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نیازمندیها

    فالنامه نیمابانه
    نگاهی به تلوزیون در نیمابانه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 938
  • بازدید سال : 4,992
  • بازدید کلی : 56,222
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی شما در نیما بانه

    لوگوی سایت

    مشترک شوید!
    برای مشترک شدن ابتدا بر روی تصویر کلیک کنید!