loading...
«« نــــــــیـــــــما بــــــــــــانــــــــــــه »»
نیمابانه

     (به سایت نیمابانه خوش آمدید)   


با ثبت نام خود در سایت از امکانات بیشتر سایت بهره مند شوید!


امکانات:

1-ساخت بنر فلش به طور مجانی


2-ساخت لوگو مجانی


3-گذاشتن مطالب خود بر روی سایت


4-اتوماتیک عضو انجمن سایت می شوید.


راهنمایی و کمک برای هر چیزی که بخواهید.


و....


با کلیک بر روی تصویر از امکانات ما بهره مند شوید.



از شما برای ثبت نام در سایت متشکریم.

 

محل صفحات دیگر در پایین قالب می باشد


لوگو موقت




نیما فدایی بازدید : 157 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت بیستم با کیفیت HD 720p به مجموعه افزوده شد|

|زیرنویس فارسی قسمت های اول الی نوزدهم به پست افزوده شد|

 

kpan دانلود سریال کارتونی Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2011

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۳×20 دقیقه

حجم: ۱۵۰×20 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 148 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

جایزه گولدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award) نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گولدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. جوایز گولدن گلوب معمولاً معیار خوبی برای پیش‌بینی فیلم‌های راه‌یافتنی به جوایز اسکار است. اما امسال گلدن گلوب برای ایرانی ها نگرشی دیگر داشت. امسال ، فیلم فاخر "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی ، جایزه بهترین فیلم خارجی در گلدن گلوب را از آن خود کرد. او این جایزه را متعلق به مردم سرزمین خود ، ایران ، می داند و به همه ی هموطنان خود آن را اهدا کرد. در این پست ، شما می توانید تمامی مراسم گلدن گلوب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. همچنین امکان دریافت جداگانه قسمت "Foreing Language Film" که جایزه آن به اصغر فرهادی اهدا می شود نیز وجود دارد.

|مراسم با کیفیت عالی HD 720p و به صورت کامل به مدت زمان ۱۲۶ دقیقه می باشد|

|به همراه دانلود جداگانه قسمت دریافت جایزه فیلم "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی|

|بخش Arrival Special (فرش قرمز) مراسم به پست افزوده شد|

 

golden globe awards 2012 cover دانلود مراسم گلدن گلوب 2012   The 69th Annual Golden Globe Awards 2012

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 175 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

همان طور که می دانید گوگل بهترین موتور جستجوگر می باشد که روزانه میلیون ها کاربر از خدمات این شرکت استفاده می کنند و برای همین تمام وب مسترها درتلاش اند تا بتوانند رتبه ی خود را در گوگل افزایش دهند و همیشه در صدر جستجوها باشند . گوگل شرکت سهامی عامی است که در زمینهٔ جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند . گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند. هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم» بود، و شعار غیر رسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد) «شرور نباشید» بود . زبان این فیلم ها انگلیسی بوده و فرمت آن ها نیز MP4 و WMV است .

 

Google Seo فيلم آموزش بهبود رتبه سايت در گوگل Google Places SEO Training

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 169 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Angry Birds v2.0.2 – نسخه ای جدید از بازی های پرندگان خشمگین منتشر شد ! این نسخه درکل دارای ۱۹۵ مرحله ی زیبا می باشد که به راحتی می تواند شما را ساعت ها مشغول نماید . خوک ها تخم این پرندگان را دزدیده اند و این پرندگان که از این کار خوک ها عصبانی شده اند ، به دنبال گرفتن انتقام و پس گرفتن تخم های خود هستند که هریک دارای ویژگی های خاصی می باشند . هرچه به مراحل بالاتر نزدیک تر شوید ، برای از بین بردن خوک ها می بایست دقت بیشتری به خرج بدهید تا با کمترین شکلیک ، بهترین نتیجه را بگیرید و امتیاز کامل را کسب نمایید . سایت دانلود ها جدیدترین نسخه این بازی اعتیادآور را برای PC آماده ی دریافت کرده است که امیدواریم از بازی نهایت لذت را ببرید .

 

Angry Birds نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين Angry Birds v2.0.2 براي PC

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 183 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Midnight Mansion یک بازی دو بعدی و بسیار جذاب با کیفیت HD برای ویندوز می باشد. شما در این بازی نقش بچه ای شجاع و ماجراجو را بر عهده دارید که باید از مرحله های خطرناک و مرموز عبور کرده، معماهای بازی را حل نمایید و با موفقیت به مقصد برسید. این بازی فکری دارای گرافیک جذاب و حجم بسیار کمی می باشد. امیدواریم بازی Midnight Mansion مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

| نسخه کامل و نهایی THETA |

 

Midnight Mansion دانلود بازی Midnight Mansion HD 1.0 برای PC

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 185 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۶ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| آپدیت ۲٫۶٫۱ به پست افزوده شد . |

 

pes2012 2nd demo cover پچ جدید بازی PES 2012 با نام PESEdit 2012 Patch 2.6

 

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 186 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

این بار بازی زیبا و کم حجم Super Motocross Deluxe را برای شما آماده کرده ایم که در این بازی می بایست با پرش و استفاده از نیترو ، مراحل بازی را طی کنید و امتیاز کسب نمایید . مراحل بازی دارای موانع مختلفی همچون صخره ها ، تپه ها و … می باشند که لحظات خوشی را برای شما به ارمغان خواهند آورد . این بازی محصول استودیوی Media Contact می باشد که در ادامه می توانید این بازی زیبا را برای PC دانلود کنید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Super Motocross Deluxe بازي كم حجم موتوركراس Super Motocross Deluxe

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 161 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Streetbike: Full Blast – اوج خطر و هیجان را با مسابقه دادن در خیابان های شلوغ تجربه کنید !‌ این بازی همان طور که از نمایش پیداست ، یک بازی مسابقه ای می باشد که وسایل شما برای مسابقات موتورهای سریع و قدرتمند می باشند . مسیر مسابقات نیز از مقابل خودروهای سایر مردم می باشد که همین ویژگی باعث بالارفتن هیجان بازی می شود . برای اجرای این بازی نیازمند iOS 3.0 می باشید که امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید .

 

Streetbike بازي سرگرم كننده موتورسواري Streetbike: Full Blast   آيپد و آيفون

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 153 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Street Wrestler یک بازی اکشن و بسیار زیبا می باشد که در این بازی شما تنها کافیست مبارز مورد علاقه خود را از میان شخصیت های متنوع بازی انتخاب کنید و در خیابان های شهر به مبارزه بپردازید . در این بازی با ضربات پا ، دست و یا حرکات و تکنیک های ترکیبی می توانید دشمنان خود را از پای در آورید و گرافیک بالای بازی نیز ، باعث می شود تا از بازی کردن این گیم خسته نشوید . این بازی برروی گوشی های آیفون ، آیپد و iPod قابل اجرا می باشد که داشتن نسخه ۳٫۲ و یا بالاتر سیستم عامل iOS ضروری است .

 

Street Wrestler بازي اكشن و زيباي Street Wrestler v1.0   آيفون و آيپد

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 173 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Mike V: Skateboard Party HD تنها بازی سه بعدی اسکیت سواری می باشد که برای پلتفرم آندروید عرضه شده است !‌ بازی دارای بیش از ۴۰ مرحله ی مختلف می باشد که در مکان های مختلفی برگزار می شوند و با شخصی سازی کنترل بازی ، می توانید تسلط بیشتری بر اسکیت بورد خود داشته باشید . با زدن دکمه های ترکیبی می بایست حرکات های نمایشی اجرا کنید تا امتیازهای بیشتری کسب نمایید . مکان های اسکیت سواری در شهر ، پارک ، مراکز اجتماعی ، داخل ساختمان ها و … می باشند که برای اجرای این بازی نیازمند نسخه ۲٫۰٫۱ و بالاتر آندروید می باشید .

 

Skateboard Party بازي اسكيت سواري Mike V: Skateboard Party HD v1.02   آندرويد

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 160 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی AirFox HD مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. بازی خاطره انگیز هواپیما در آتاری را این بار با کیفیت بالا روی آیفون تان بازی کنید. این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

AirFox HD بازی بسیار زیبا و جذاب AirFox HD 1.5   آیفون و آیپد

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 186 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

 Adobe Photoshop CS5.1 Extended راه حلی بی نظیر برای عکاسی های حرفه ای دیجیتال ، با به همراه داشتن تمامی امکانات ویرایش و منظم سازی عکس ها که در نسخه Photoshop CS5 وجود دارد را به همراه ابزارهای جدیدی که به شما امکان ایجاد و ویرایش فایل های ۳بعدی و متحرک را می دهد می باشد. توسط این نرم افزار فوق العاده که به عنوان برترین نرم افزار ویرایش عکس ها شناخته شده است و بالاترین رتبه را درمیان کاربران کسب کرده است ، می توانید عکس های فوق العاده ای را خلق کنید . در این نسخه از نرم افزار ۲ امکان جدید با نام های Painting و Warping به نرم افزار افزوده شده که به شما اجازه هرچه تمامتر در طراحی ۳بعدی و یا ۲بعدی را می دهد.یکی از مزیت هایی که نرم افزارهای قابل حمل(Portable) دارا می باشند نداشتن مدت زمان برای نصب و ثبت آن است که این نرم افزارها را بسیار محبوب کرده است. دانلودها برای شما کاربران عزیز فتوشاپ ۱۲ نسخه قابل حمل را که بسیار ارزشنمد و گران قیمت است را با حجمی فقط ۶۴ مگابایت و با قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان ها به شما عزیزان هدیه می دهد. مهمترین نکته در نسخه ۱۲ فتوشاپ قابلیت طراحی سه بعدی است که توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب کرده است اگر تا قبل از این نسخه فقط به کشیدن و رها کردن تصاویر بسنده می کرده اید با این نرم افزار هر کاری را که بخواهید می توانید با آن تصویر انجام دهید. این نرم افزار گرافیکی و قابل حمل را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

Adobe Photoshop CS5 محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر با نام Adobe Photoshop CS5.1 Extended Portable 12.1

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 118 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

BusinessCards MX به شما برای طراحی و چاپ کارت ویزیت کمک خواهد کرد . برنامه به گونه ای طراحی شده است که یک کاربر ساده و مبتدی برای طراحی کارت های حرفه ای به مشکلی برنخورد و تنها با کشیدن و رها کردن ابزارهای موردنظر خود را اعمال کند تا درنهایت به کارت موردعلاقه خود برسد . فرآیند طراحی به وسلیه ی اجزای ساده تری همانند عکس ها ، نوشته ها ، ارقام و … انجام می شود . همچون خیلی دیگر از برنامه ها ، این نرم افزار نیز دارای یک گالری غنی و کاربردی از مدل های پیش ساخته شده می باشد که با استفاده از آن ها می توانید سریعتر به نتیجه برسید . ۷۵۰ نمونه اولیه برای این برنامه در نظر گرفته شده اند که در ادامه میتوانید نسخه چندزبانه (Multilingual) این برنامه را ازسایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

BusinessCards MX طراحي کارت ویزیت هاي حرفه اي با BusinessCards MX v4.63

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 156 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

نرم افزار Sothink Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

 

Sothink Logo طراحی لوگوهای حرفه ای توسط Sothink Logo Maker 3.2 Portable

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 149 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Ashampoo Slideshow Studio HD نرم افزاری کاربردی از شرکت نام آشنای آشامپو می باشد که توسط این نرم افزار می توانید از عکس های خود اسلایدشوهای زیبا و حرفه ای بسازید . به سرعت می توانید عکس های خود را از دوربین های دیجیتال در برنامه وارد کنید و به آن ها موسیقی و قالبهای زیبا اضافه کنید تا در نهایت به یک اسلاید حرفه ای تبدیل شوند . اسلایدشوهای ساخته شده خود را در کیفیت های بالا (HD ، ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p) ذخیره نمایید . به این نسخه قابلیت های جدیدی همچون اضافه کردن متن ، تاریخ و …. نیز اضافه شده است که پشتیبانی از Drag & Drop ، ذخیره اسلایدشوها برای نمایش در یوتیوب ، افکت های زیبا و دیدنی و … نیز از سایر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند می باشند .

 

Ashampoo ساخت اسلايدشوهاي حرفه اي با Ashampoo Slideshow Studio HD 2.0.5

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 97 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Frame Photo Creator نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت قاب عکس های دیجیتالی که شما را قادر به گرفتن عکس بر روی کامپیوتر خانگی خود و همچنین ویرایش، چاپ و دستکاری عکس های دیجیتال برای بهبود کیفیت عکس می سازد. Frame Photo Creator با در اختیار داشتن یک ویرایشگر عکس به شما کمک می کند تا برخی از ویرایش های ساده تصاویر نظیر تنظیم رنگ و وضوح، چرخاندن و بریدن بخش های دلخواه را به سادگی انجام دهید. این برنامه علاوه بر در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ فریم زیبا در دسته بندی های مختلف، قابلیت وارد کردن فریم های بیشتر و یا اضافه کردن پشت زمینه های مورد نظر شما را نیز در اختیارتان قرار داده است.

 

Odin Frame Photo Creator ساخت قالب عکس زیبا با Odin Frame Photo Creator v7.6.2

دانلود/ادامه مطلب

 

نیما فدایی بازدید : 115 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

با استفاده از Hippo Animator قادر به ساخت انیمیشن های حرفه ای برای وب سایت های اینترنتی می باشد . movieهای ساخته شده با این نرم افزار با حداکثر کیفیت می باشند و با همه‌ی مرورگرها مانند Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone و اندروید سازگار می باشند . پس از طراحی می توانید انیمیشن های ساخته شده خود را با فرمت HTML از نرم افزار دریافت کنید که علاوه برآن ، فرمت های CSS ، HTML5 ، SVG ، Flash ، جاوا و … نیز در دسترس هستند .

 

Hippo Animator ساخت انيميشن هاي حرفه اي براي وب با Hippo Animator v1.3.4371

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 142 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

InSpyder Web2Disk نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند می باشد که به وسیله آن می توانید محتوای کامل یک وب سایت اینترنتی مثل متن، تصاویر، صدا و ویدئو… را درون رایانه خود ذخیره نمایید. نرم افزار InSpyder Web2Disk را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

InSpyder Web2Disk ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 146 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

Gmail Notifier یک نرم افزار کاربردی با قابلیت های فراوان در زمینه مدیریت اکانت های Gmail حتی به صورت همزمان برای چک کردن میل های جدید و مشاهده اطلاعیه ها می باشد. این نرم افزار دارای قابلیت های کاربردی چون قابلیت مشاهده همزمان اکانتهای Gmail که شامل برنامه های گوگل نیز می شود، پشتیبانی از پروتکل های Atom و IMAP برای میل، دارا بودن پوسته های متنوع، داشتن قابلیت های اساسی یک میل مانند خواندن، نوشتن، پاسخ دادن، پیش نمایش، ذخیره ضمیمه ها، نشانه دار کاردن میل به عنوان خوانده شده یا حذف آن و مشاده لیست کاربران، مشاهده تقویم گوگل، داشتن فیدخوان گوگل، وارد شدن به صورت خودکار به اکانت، آپدیت اتوماتیک، امنیت بالا، پشتیبانی از زیبان های مختلف از جمله زبان فارسی و … می باشد.

 

Gmail%20Notifier مدیریت حرفه ای اکانت های جيميل با Gmail Notifier Pro 3.6 (قابل حمل)

دانلود/ادامه مطلب

نیما فدایی بازدید : 276 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (3)

تصاویر جالب و دیدنی از آدم ها و حتی حیوانات این تصاویر پیدا شده از اینتر نت می باشد و دانلود هر یک در کنار ما میباشد.
ما این تصاویر را اینجا قرار داده ایم تا شما هم با ما این تصاویر را ببینید پس برای دانلود هر یک به ادامه مطلب بروید
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

معرفی سایت نیمابانه به دوستان

برای معرفی سایت فرم زیر را پر کنید.


نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


با تشکر: مدیر سایت نیمابانه
آگهی هوشمند نیمابانه

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
نیمابانه مرکز دانلود انواع نرم افزار در خدمت شما عزیزان خواهد بود!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نیازمندیها

    فالنامه نیمابانه
    نگاهی به تلوزیون در نیمابانه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 921
  • بازدید سال : 4,975
  • بازدید کلی : 56,205
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی شما در نیما بانه

    لوگوی سایت

    مشترک شوید!
    برای مشترک شدن ابتدا بر روی تصویر کلیک کنید!